WILL YOU BE MY SUNSHINE FOREVER?

Hej läsare! DÅLIG uppdratering. Har varit i halmstad under helgen, varit där 4 hela dagar. Åkte hem tidigt idag!
Saknar alla i halmstad, hade en otroligt rolig helg. Länge sen jag hade så roligt. Spenderade mycket med min älskade Tojjy!
Har tagit massa nya bilder som jag kommer att lägga upp på bloggen. Och ska även byta profilbild som jag har haft i evigheter. Byter ju nästan aldrig profilbild..
Har verkligen funderat på min tatuering, jag är så himla rädd för nålar osv. Och vill tatuera något på foten först, något litet. Har funderat på hjärta eller stjärna.. Så ska börja leta efter några bra ställen nu och så ska jag boka tid. Ska göra tatueringen innan jag tar studenten! HOPPAS jag iallafall. Har hört att det gör så himla ont på foten :O

Bjuder på en härlig sommarbild! Mer bilder kommer när tojjy har redigerat dom. Är så trött efter helgen, ska ta och vila mig snart. Imorn blir det ännu en skoldag! ♥

 


Postat av: Ngan

omg de thuong waa!

2011-05-10 @ 14:10:42
URL: http://ngans.blogg.se/
Postat av: NINA :D

så fin billlllllllllllllllllld <33333333

2011-05-12 @ 21:58:59
URL: http://ninaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: