YOU ASK, I ANSWER

"Tack för inlägget! Fina bikinisar! :)
En fråga - vilka storlekar finns det på den vita bikini (Pic 10), tänkte att det hade med detta inlägget så jag frågar här ist för på "bloggsvar" :)"

"även om du hade fler bilder på den, hur den ser ut på baksidan (tänkte på trosan) :)"


Svar:
Jag har på alla bikini storlek xs, s och m :)
Och underdelen ser ut som en vanlig underdel, hade tyvärr inga fler bilder. Men frågade min kund som beställde den, hon sa att den är som en vanlig underdel, så var inte rädd att det blir som string eller något. Och hon r väldigt njd!

Postat av: Anonym

Okej, vad bra! Jag skulle i då fall vilja beställa den i xs (fall den motsvarar 34 ungefär) - fyllde i min email, så det blir en aning lättare att diskutera angående detta :)

2011-05-23 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: