Day 305/365 ~ new month, new start

new month, new start..
Dagen började som det alltid brukar vara. Gick på en kort shopping runda med min syster idag och fick hem 2 par skitsnygga jeans från Ginatricot, och dom satt som smack! ÄLSKAR DOM. Köpte även en tidig julklapp till mamma, jacka från Zara och den var otroligt snygg. Där rök några lappar upp! Men det är värt det..

Har spanat in Kenzas kilklackar, wildflower. Hennes skor och kilklackar, dom är så snygga så att man kan dö för dom.
Har iallafall spanat in 2 par.


Dom första är mina favvisar, men andra paret.. tycker att det ser så coolt ut med remmen runt klacken. Och att man kan ta bort dom när man vill. Eller kan man det?! O.o what ever...
Får ångest beslut och vet inte vilka jag ska beställa, om jag beställer dom första då får dom bli i svart. Men jag vill ju ha båda två!

What do you think? Should I take one pair or both? ;O


Postat av: Jonna Hedbys

Hej Anna! Jag skulle hemskt gärna vilja beställa lite kläder som du säljer på din facebook-sida och undrar lite hur jag ska göra. Det är ganska många saker jag är intresserad av och undrar lite om fraktkostnaden osv. Snälla skicka ett litet meddelande till mig kort om hur jag ska göra.



Kram Jonna

2011-11-02 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: