Day 307/365 ~ TRICK OR TREAT?

Happy halloween! Hade planerat i veckor att jag skulle på AI Halloween Party med mina homies men det blev inte av. Så det får bli nästa fest!
Den 6 november fyller syrran år och ihelg så blir det party party. Det är så många som fyller år nu i november månad och det är mycket på gång också. Planerar en liten resa igen... men min bror till Vietnam kanske. Och i december blir det Egypten, Grekland eller London. Men beror fortfarande på om man har råd med allt. År 2012 hoppas jag att jag får åka på fler semester veckor.

Idag blir det en lugn torsdags kväll, men vet inte om jag kommer att dra ut i sista minuten? Har varit så taggad i flera flera veckor! ÅHHHHHHHHHHHHHHHH :((



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: