Day 323/365 ~ T-ara(티아라) - Cry Cry



Vad tycker ni on T-ara's nya musik video? Själv så älskar jag den, hela låten och hela dansen ♥

Dålig uppdratering, har varit så trött och seg. Kanske blir sjuk snart... Igår fyllde min syster 15 år, firade hennes födelsedag i den nya restaurangen Dim Sum som är nyöppnad i hisingen.
Tog med mig systemkameran, när vi väl var framme ville jag ju såklart ta bild på den goda maten. Så stor det.. INGET MINNESKORT! Så kom jag på att jag hade lagt in dom nya bilderna i datorn och tog aldrig ut minneskortet efteråt. Segt! Då blev det inga speciella bilder. Men maten avr suverän!

Ska äta middag hos syrran idag, så ska börja fixa mig sedan kommer min svåger och hämtar mig med bilen. Så himla kallt att promenera till dom nu vid detta tiden. Dom får nog köra hem mig med hehe...
Hoppas att ni njuter av denna lördagskvällen!  ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: