Day 325/365 ~ Have your eyes ever flitted over a stranger?

Har suttit med mina beställningar hela dagen. Får så himla massa beställningar nu när alla kunder vet att jag snart reser. Men med dom pengar jag har tjänat in har jag beställt 2 par linser till mig själv och 1 par till min lillasyster som födelsedagspresent. Beställer från pinkyparadise.se, en sida med massor av circle lenses och det är den sidan som jag brukar beställa mina linser på. Där rök några hundra lappar! Denna gången blev det dessa två fina färgerna, hoppas att jag hinner att få hem dom innan resan. Annars får jag väl använda dom efter resan.


Postat av: patricia

hur mkt kan ett par circle linser gå på? :)

2011-11-22 @ 12:03:42
Postat av: Haidi Jakobsson

Hoppas du har haft en trevlig onsdag :)

2011-11-23 @ 18:16:02
URL: http://haidisblog.se
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Första gången jag besöker din blogg. Är också Vietnames=) vad är det du sysslar med?

2011-11-29 @ 17:52:35
URL: http://www.mammavd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: