Day 326/365 ~ There's that Fallen Heart Feeling that You Rushed right through the Moments

"No matter how careful you are, there's going to be the sense you missed something, the collapsed feeling under your skin that you didn't experience it all. There's that fallen heart feeling that you rushed right through the moments where you should've been paying attention. Well, get used to that feeling. That's how your whole life will feel some day. This is all practice."— Chuck Palahniuk



Har varit på jobbmöte idag!
Dom ringer mig under veckan och ger mig tider om schemat osv. Avslöjar inte nu vad jag kommer att jobba med. Men 3 månaders jobb blir det, och jag börjar den 2 januari i STENUNGSUND, gaah.. kommer att bli jobbigt att åka och och tillbaka hela tiden. Men tur att mitt jobb ligger strax bredvid min fasters frisörsalong så kommer inte att känna mig så himla ensam.
Men fick ett samtal av syrran idag att skinnbyxorna jag väntat på länge har kommit ut nu i våran storlek. Dessa byxorna tar slut direkt varje gång den kommit ut. Dom är tunna "skinn" blanka byxor. Otroligt snygga!


600kr låg dessa på.

 

 

Dessa två snygga jeansbyxorna med dragkedjor i sidorna köpte jag för ca 2 veckor sen bara. Riktigt snygga är dom på, damn vad jag älskar Ginatricot byxor! Dom sitter så perfekt och man får väärsta formen haha.

1000kr kostade dom båda. Och det är inte okej att köpa 3 par byxor på 3 veckor.. Pengarna bara rinner iväg.

 


Postat av: Zarah-Lou

De översta var ju skitsnygga! :D

2011-11-23 @ 23:09:10
URL: http://blogg.zarah-lou.se/
Postat av: Lizette

Är dom översta från Gina?

2011-12-16 @ 00:09:30
URL: http://lizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: