DOLCE & GABBANA BOOTS ♥

Har suttit och kollat på vinterskor/stövlar. Jag jag är helt förälskad i ett par Dolce&Gabbana för 1300$, blir ju ca 9000kr. Men min kompis jobbar med Dolce&Gabbana och säljer nu till mig för 5000kr. Priset är ju ett problem. Men riktigt billigt för att vara Dolce stövlar. Borde jag lägga så mycket på ett par stövlar?..
Dessa stövlarna kan jag liksom dö för! GIVE ME GIVE ME, får väl lägga det på önskelistan. MAMMA MAMMA MAMMA!



Är ni också intresserad av dom? Kontaka mig isåfall. Dom kostar 5000kr och fri frakt för er som beställer via mig!
Finns även i bruna som är GÖÖÖÖH snygga!

Måste verkligen ha dessa skorna, kommer att sitta och glo på dom varje minut! ♥

Postat av: bloppis

kika in min stora bloppis, massa plagg, skor, klackar! ;)

2011-11-24 @ 11:10:27
URL: http://bbloppiiss.blogg.se/
Postat av: LTJ

såååå snygga ;o

2011-11-24 @ 20:41:56
URL: http://jeennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: