And in That Moment, I Swear, We Were Infinite

Det blev käk i Sushi House efter 2 timmars träning. Träningen var hård, är döds trött. Det kändes som om jag inte hade tränat på ett helt år. Men idag kämpade jag hårt med träningen, fast varje gång jag sprang på löpbandet tänkte jag kladdkaka kladdkaka kladdkaka. Och så ska det inte vara!
Men ja, efteråt blev det sushi i Sushi House, godaste sushin i hela Göteborg ska jag garantera! Ni som åker till Göteborg måste måste äta sushin där, speciellt ålen. Men detta blir iallafall veckans träning, är helt öm i hela kroppen. Ska träna 2 pass nästa vecka och veckan därefter blir det Vietnam. När jag kommit hem från resan ska jag och Hangi köpa gymkort i Fitness24seven, det som är bra med gymme är att det är öppet dygnet runt. Och måste även köpa nya träningskläder och träningsskor!


Postat av: linns beautybox

åh vad grym du är med träningen.!

2011-11-16 @ 21:18:20
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: oakley encounter sunglasses sale

A colleague suffering from ear disease, to the hospital. Doctor a small lamp in her hands as her ears, and began to read, laments: "your ears really look good! ”

Colleagues was very pleased with oneself, said: "ever, someone complimented my ear pretty for the first time. ”

Doctor listened and said, "Oh, I mean your ear canal is straight, end-can see at a glance.

Postat av: Emma Sandberg

Åh vad gött det såg ut .. nu blev jag juh hungrig ;)



Krami

2011-11-21 @ 10:27:51
URL: http://priska.blogg.se/
Postat av: Moa

åh så gott det är med sushI! nyttigt också :D

2011-11-21 @ 23:27:31
URL: http://uzuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: