Too Late; I Already Found What I Was Looking For

Jofama jacka, blus, vantar och möss NELLY.COM, Michael Kors väska MICHAELKORS.COM, skinnbyxor GINATRICOT.COM, boots (inte jeffrey campbell) ANNADANG.BLOGG.SE

 

Har suttit och pillat ihop den skönaste outfiten som jag själv skulle vilja ha på mig i år och även nästa år när det är kallt! Är förtjust i Jofama jackan, finns en bild på när Kenza har på den på hennes blogg. Och den är skitsnygg på henne! Men undrar om det kommer att göra på mig, är ju så smal och liten!


Alla kommer nog tro att det är Jeffrey Campbell skor som jag har lagt uppe på collagen, men det är det inte. Dom ser exakt ut som Jeffrey Campbell men utan något märke på. Är ni lika intresserad i skorna som jag? Har i alla storlekar och kostar 375kr, frakt tillkommer med 24kr!
Kontakta mig då till: [email protected]


Postat av: Rebecca

Det var dessa skorna jag pratade om i mejlet, de som ser ut som jeffrey campbell skor :) Vad är priset nu?

2012-02-29 @ 10:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: