Day 330/365 ~ I Took the One less Travelled By, and That has Made All the Difference

I took the one less travelled by,
And that has made all the difference - Robert Frost


Finally
har jag fått min Micheal Kors Iphone Clutch som jag har velat ha i evigheter. Fick veta att Kimmy var i USA så passade på och bad henne att köpa MK Clutchen till mig om hon går förbi Apple butiken. Och det det gjorde hon, så snällt av henne. Så nu är den äntligen min min min, och gud vad jag älskar den. Så himla snygg!



600kr kostade den!

 

För er som också är intresserad så finns den inne i Apple store. Fanns en svensk apple sida, men sidan går tydlingen inte att öppnas. Men ni kan beställa från U.S Apple store, genom att klicka här, det är en aning billigare på hemsidan. Men väldigt praktiskt och bra att ha med sig, kan både ha sin Iphone i väskan, bankkort osv.
Ni kommer verkligen inte att ångra er!

 

 


Postat av: Katarina ~ Canonbra

Riktigt fin och inte så himla dyr för att vara Michael Kors! :D

2011-11-26 @ 16:11:07
URL: http://canonbra.blogg.se/
Postat av: Joliday

Vad fin! Jag kikade in med. Nästa gång blir det dragkedja runt om för mig istället. Hänger du med till NY nästa sommar ;)

Det är inte billigare på hemsidan. Du måste räkna med moms också så det blir samma. Typ 10% eller nått. I usa står alla priser i butik och hemsida utan moms. Så man måste räkna dit det ;)

2011-11-27 @ 05:36:58
URL: http://joliday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: