Day 310/365 ~ Is still beautiful as ever

Då var biljetten bokat till Vietnam, åker med min lillebror den 29/11 och kommer att stanna där i 2 veckor och kommer även att fira min 19års födelsedag där. Längtar otroligt mycket!
Det kommer att bli skitkul, för denna gången följer ju brorsan med och jag kommer inte att ha lika tråkigt på planet och flygplatsen som jag hade sist. Sist jag åkte kändes det som att jag åkte runt världen i 3 dagar..
Men nu är så allt bokat och det är några veckor tills jag åker iväg, mycket jag ska köpa med för sist glömde jag ta med massa saker så det var inte bra alls.

Under helgen så har jag inte gjort något speciellt allt forutom att familjen firade min systers 21års dag. Har varit lat och legat hemma hela helgen och har inte orkat göra någonting.
Imorgon ska jag träna med brorsan i Sportlife. Så nu gäller det verkligen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: