Day 301/365 ~ It's Surprising How Much Memory is Built around Things Unnoticed at the Time

Har haft Tojjy hos mig i 2 veckor imorgon, tiden har gått så himla snabbt.. Och har alltid kul när jag är med henne. Kommer kännas så tomt när hon åker hem, ingen som snackar skit med mig och nattkäkar på kvällarna. Men får ta en sväng ner till Halmstad snart. Vi brukar ALLTID sa många bilder när vi är med varandra, men denna gången tog vi typ inga bilder alls. Sad sad sad! :(

Ny hårfärg btw....Har blivit ljushårig och det var Tojjy som färgade mig. Tog några dagar innan jag fick den hårfärgen jag ville ha, blekte håret 2 gånger, färgade på någon askfärg sedan en kastanjefärg över allting. Men färgade inte håret på samma dag iallafall... var tvungen att låta håret vila.

Idag var jag i Nordstan, Frölunda Torg och Allum Centrum med familjen. Blev inte så mycket shopping men fick hem 2 st 750ml Goldwell Ulta Volume Gel Schampoo. Kostade 129kr/st i Panache för fanns massa erbjudande på salongen.
Ska börja testa den imorgon och se hur den funkar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: