1 september 2011

Det är redan en ny månad! Det var exakt 3 månader sen jag tog studenten, visst saknar man skolan!
Under skolåren på gymnasiet så har det inte alls varit dålig, roliga och snälla klasskamrater och underbara vänner! ♥ Saknar att umgås med dom ibland, vi var som en riktig family

Dessa dagarna så har det varit ett fint väder, men kollade på väder prognosen så kommer det att regna nästan hela nästa vecka. Det är så jag har så mycket att göra och så måste jag ut i det fula vädret, inte alls okej.
Snart är det helg och jag kommer att umgås med pojkvännen och familjen. Blir nog så att jag och killen hittar på något skoj under helgen, det blir antingen bio eller bowlingen or maybe both?

Fick ett mail av ett modelljobb som jag hade sökt för någon vecka sen. Dom skrev att dom var väldigt intresserad men ville att jag skulle skicka fler bilder på mig själv, helkropps bilder osv. Så jag försökte att hitta några bilder, men jag är ju så dålig på att ta bilder på mig själv. Det var ett klädmärke som jag skulle få jobba med ifall jag skulle få jobbet. Men får se hur det blir hihi. Hoppas på det bästa!

En fin bild som klassen tog tillsammans på student dagen, ska nog beställa hem denna bilden. Fina är vi! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: