13 september 2011

Har gjort så himla många beställningar under dessa dagarna. Har beställt lite kläder till mina syskon osv, klart att man måste beställa mycket när det fanns erbjudande i nelly.com.
Det har varit så fult väder så jag knappt orka sitta vid datan eller gå ut. Nu sitter jag hos mamma, om en liten stund ska jag gå hem och städa lägenheten. Har typ inte städat på evigheter!

Det var skönt att vara nere i Halmstad en helg. Och Saras födelsedag var ju kul, lite kaos och smuts. Men det ordnade sig tillslut. Det blev inte så många bilder men kul hade alla iallfall hoppas vi!

Lite kläder jag beställde under dom senaste dagarna som jag ska förmodlingen ha med mig till Vietnam.
ÅKER TILL VIETNAM PÅ TISDAG! Jag kommer att försöka blogga så mycket jag kan under resan. Det är typ 30 grader där och hoppas att jag står ut med det vädret.
Under veckan så ska jag packa, köpa lite mer smink, linsvätska osv. Måste beställa nya linser som jag kan ha under resan med!

Men hoppas att ni får en trevlig vecka iallafall. Puss


Postat av: . vivian

Ah okej em khong sao dau. Skicka när em kan blev bara så förvånad över att den inte kom eftersom allt annat hade kommit =) Men tack nha fina varor.. såg att em ska till Vietnam tänkte beställa ännu ett set borsta och paletter. När kommer em tillbaka så chi kan beställa?? eller hur länge är det rea på dom em?

2011-09-13 @ 19:51:36
URL: http://ntuyenl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: