9 september 2011

DÅLIG UPPDRATERING! Men idag åker jag ner till Halmstad med Johan och Peter för att fira min kära bästa vän Sara som fyller 18 år IMORGON redan!
Så det kommer nog inte bli någon speciell uppdratering ihelg heller. Har så bråttom och mycket att göra nu så jag slänger bara in ett snabbt inlägg.
Har ju beställt födelsedagspresent men har inte fått hem den än, hoppas jag hinner få hem den innan jag åker. Annars är livet kört! Men vi får hoppas på det bästa.

Idag är det fint väder, kommer nog göra på en mysig klänning. Långklänning maybe?

Men ni får annars ha en toppen toppen toppen helg! Puss på er ♥

Postat av: Olvan

Du har en riktigt fin blogg! :D

2011-09-10 @ 20:22:43
URL: http://olvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: