Building faith on love and words

Sjuk hela dagen igår igen, fick ligga i sängs hela kvällen efter bloggandet. Har verkligen dålig immunförsvar, speciellt när den jävla vädret kommer fram. Massa regn och blås! Mår iallafall lite bättre idag.

Idag så ska jag laga middag till familjen, pastagratäng med köttfärs. Heter det så? Det är vegetasik köttfärs, för mamma äter inte kött! Men allt ska iallafall gräddas i ugnen. Första gånger jag lagar det, och hoppas att det kommer att smaka bra iallafall. Har ingen recept så ska bara stoppa i allt och fårse hur det blir hähä. Hoppas att mamma blir nöjd med maten, för jag har ALDRIG lagat något till henne. Och jag har aldrig lagat mat.... typ. Haha, bara till mig själv och till älsklingen.

Ikväll blir det lite mer shoppande inne på Nelly.com, ska använda upp alla mina rabatt koder. Har ni testat? Ni borde göra det. Har rekommenderat det till så många, och hoppas att dom blir nöjda med det med. Längtar tills mina kilklackar kommer hem, YEY!



Har varit rödhårig länge nu, dags att färga till brunt?

Postat av: . vivian

Hej Anna!



Tänkte bara fråga em, mina varor som chi beställde hos dig för några veckor sen har kommit men det fattas fortfarande en vara em. Vet em om de har kommit fel ? har fått allt förutom ett borste set dom som är lilla.. kan em kolla upp detta?



Kram Tuyen

2011-09-13 @ 13:42:51
URL: http://ntuyenl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: