I'm coming home, I'm coming home tell the world that I'm coming home

Idag är det fint väder, soligt och varmt. Ska äta lunch om en liten stund, duscha och sedan så åker jag och syrran ner till stan och ska äta jensens. Ska köpa handsprit osv som jag kan ha under resan, som vissa av er inte vet så är jag SKIT RÄDD för smuts och bakterier hahaha! Så några flaskor handsprit måste jag ha i handväskan när jag är i Vietnam, det är trots allt så smutsigt där.
Senare mot kvällen ska jag även börja packa, men först så måste jag till Ica och hämta ut mina paketer från nelly.com som jag har beställt.

Är så nervös! Ska åka flyg och sånt ensam som jag aldrig har gjort förut, hoppas att jag inte blir kidnappad så säljer dom mig till Kina HAHAHA. ETT SKÄMT!
Men jag är lite rädd, har nästan aldrig gjort någonting ensam. Blir redan rädd när jag åker tåg ensam :( Men hoppas att det ordnar sig iallafall!

I'm coming home, I'm coming home tell the world that I'm coming home
..
Vietnam är mitt hemland, men jag har bott i Sverige i HELA MITT LIV. När jag tänker på att jag ska åka till Vietnam tänker jag inte "nu ska jag åka hem", tänker typ.... "nu ska jag på semester". Men däremot om det är Sverige så tänker jag "NU SKA JAG HEM!"

Men nu ska jag iallafall kila iväg. Gjorde några snabba beställningar igår inne på nelly IGEN.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: