take my hand and let's go together

Hej Bloggish! Hade en konstig dröm inatt, kan varkligen inte släppa London! Drömde att jag åkte till London med min tjockis och att vi köpte och åt massa mat i China Town. Men vaknade direkt när jag stoppade in den feta baugetten in i munnen, kunde typ känna hur det smakade haha!

Men idag har det varit fint väder. Tjockisen kom till Göteborg, han hämtade upp mig och vi åkte in till stan för att äta sushi och kolla på saker. Vi gick förbi biopalatsen och beställde biobiljetter till ikväll, Captain American 3D. Undrar om den är bra, jag är väldigt kräsen med filmer haha. Men vi ska inte kolla förens halv 12 ikväll, så vi ska mysa framför tv:n nu och kolla på Cinderella story, tvingar han att kolla! :)

Tog en snabb bild på dagens Outfit och hoppas att ni får en lyckad lördagskväll som jag! Puss♥


blus PRIMARK & jeans SISTERS

ÄLSKAR min fina blus jag köpte i LONDON!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: