ännu mer beställningar!

God eftermiddag! Har haft så himla svart att sova hela natten, vaknade vid halv 5 tiden på morgonen helt plötsligt och kunde inte somna om. Så jag låg och kollade på någon jul film som var på tv och somnade igen vid 7 tiden.
Hela morgonen så har dom borrat och huggat ner massa träd på gården. Gjorde så jag inte heller kunde sova och blev helt galen, var tvungen att ta kudden över huvudet.

Gjorde ännu en liten beställning inne i nelly.com igår kväll. En svart jumpsuit och en söt hipster. Denna jumpsuit som jag beställde finns även i BIK BOK, tror att dom har finare där för endast 199kr. Men jag beställde på nelly.com för jag hade gratis rabattkupong. Så det var väl värt ändå!

 


Och idag, så beställde jag vardagslinser från Lensway. Det som är bäst är att om man beställer från alltomlinser.se så får man fri frakt + lite rabatt.
Beställde för 2 månader, det skulle kosta 652kr men betalade endast 464kr, så det är ett bra pris. Så ni som vill beställa linser kan gå in i alltomlinser.se och beställa därifrån. Finns massa månadslinser, färgade linser osv.

Ska försöka att inte använda ulzzang så mycket, känns som om jag får sämre syn för varje dag. Men i början av nästa år ska jag iallafall göra laseroperation.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: