15 september 2011

Har äntligen fått hem min fina klänning jag beställde! Men men.... undrar bara när jag kan ha på mig den buhu!
OCH NEJ! Jag härmar inte Kenza för att hon också har en sån, har velat ha den länge men varit osäker om jag skulle beställa den eller inte.
Storleken var bra och jag var iallafall nöjd med klänningen.



Har även fått hem mina linser jag beställde igår, SUPER SNABB LEVERANS!

Och vet ni en sak? Jag hade vunnit 2 biobiljetter till filmen Crazy Stupid Love då nelly hade en tävling. Jag skulle då kolla med min syster, men glömde bort det totalt att det var igår vi skulle kolla på den och hämta ut biljetterna. Så det blev ingen film iallafall. Klumpiga miiig!



Men nu ska jag iallafall börja packa, har så mycket jag vill ta med gaaaaaaaah!

Postat av: danielle

Vem säger att em härmar Kenza? Skit i dem! :) Passar em den så ska em SJÄLVKLART behålla den. Ser fin ut på dig hihi. Lägg gärna upp en hel bild på dig med den på också!

2011-09-15 @ 20:23:47
URL: http://deefinest.blogspot.com
Postat av: Lia

Vill du skicka en länk på var den finns, hittar den ej på Nelly :(



:)

2011-09-15 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: