67% rabatt på nelly.com - Köp ett presentkort för 100kr, värde 300kr!

Imorse så hade jag tandläkar tid, orkade inte gå dit för det regnade så himla mycket så jag bad mamma att köra dit mig. Gud vad det ösregnade hela morgonen, regnar nu med men inte lika mycket.

Har ni sett mycket inne i facebook nu att det har kommit ut en kampanj från SAVEMYDAYS.SE där ni kan köpa ett presentkort från nelly.com för 100kr och så får ni handla för 300kr?
Sidan är riktigt pålitlig och jag beställde nyss ett par kilklackar, det var ett riktigt KAP! Har spanat efter dessa i någon månad då det bara fanns i jeansfärgad men dom är mycket snyggare än vad dom jag beställde. Men tyckte att dessa jag beställde också var riktigt snygga så jag beställde hem dom direkt.

Om ni vill beställa så klickar ni på denna länken som jag kommer att ge er här nu så står det köp, varje person kan köpa 5 presentkort och dom gäller i 3 månader.
Ikväll ska jag köpa mer presentkort och jag ska verkligen shoppa loss nu när det är så billigt!!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL NELLY.COM ERBJUDANDET
, det finns även andra erbjuande som ni kan kika på.


THORGUN - FRIIS & COMPANY 649kr.
Jag köpte dom för endast 158kr. Riktigt snygga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: