wish me good luck!

Ska nog dygna och sova på flyger haha. Om jag orkar... Måste sitta och vänta i stockholm i 4 timmar. Ska äta frukost på flygplatsen och gå på en liten shoppingrunda. Ska se om jag hittar lite billigt MAC smink.
Sedan kommer jag att tillbringa hela natten och dagen tills onsdag då jag landar i Bangkok kl 6 på morgonen. Kommer att bli en lång resa! Tur att jag köpte biljett med liten väntetid.

Ska kolla igenom allt nu och kolla om jag har glömt något, jag är väldigt glömsk. Kommer på vad jag har glömt sista minuten!
Hoppas att ni får en trevlig vecka, och önska mig lycka till att jag inte går på fel plan och åker till Indien eller något. ♥



Jönköping 17/9 - Jag och mina fina småsyskon. ÄR VI LIKA?! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: