Day 34/365 ~ Helsingborg ihelg!

Som tur så har man internet lite då och då. Har varit så förbannad att internet försvinner hela jävla tiden!
Får hem min nya Iphone 4S nästa vecka hoppas jag, fråga inte mig vart den andra tog vägen haha.
Nu är jag uppe så här tidigt och förbereder mig för om en liten stund tar jag tåget ner till Helsingborg och möter min bästis där nere. Har bestämmt att båda ska åka ner till Helsingborg och ha kul tillsammans och fira hennes 19års födelsedag. Så min helg kommer jag att spendera där nere.
Det har varit så himla kallt dessa dagarna så jag nästan dööör, har varit dödssjuk i några dagar. Så är det när man bor i det kalla landet, och jag längtar till SOMMAREN.... TUURKKEEEEY! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: