Day 41/365 ~ 50% rabatt och giveaway tävling?

Har haft en underbar helg nere i Helsingborg och i Väla med mina käraste. Har haft en super utgång med vännerna! Det var länge sen man ens åkte någonstans eller var med sina vänner. Tog ledigt från jobbet och under första dagen kändes det alltid att jag ångrade att jag tog ledigt, men det var värt det!



Nu är min blogg shop klar och ni som vill beställa kan göra det. Balklänningarna och kläderna är uppe så passa på att beställa. Fler fina kläder och skor kommer att komma upp under dom senaste veckorna!
Snart kommer jag att ha en tävling för att fira öppningen där en av er får 50% rabatt när ni handlar hos mig. Och så kommer jag även ha en giveaway där någon av er får vara den först som testar min favorit topp som finns inne på bloggen.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: