Day 41/365 ~ High heels on!

Nu har jag lagt upp lite thick high heels uppe på min blogg shop. Och bääm, vad alla började göra sina beställningar. Så dessa dagarna när jag är ledigt från jobbet blir det massa beställningar till mina kunder.
Början i mars ska jag börja jobba på Klipp Ohoj, så det kommer att bli lite stressigt. Men lovar att jag kommer att göra beställning när ni vill beställa. Så vill ni beställa så kika in på bloggen; dresswithanna.blogg.se

Blev kontaktad av ett företag som säljer skönhetsprodukter där dom säljer t.ex. dryckprodukter för att gå ner i vikt, bra natt och dag krämer och massa annat. Dom ville att jag skulle träffa dom och diskutera mer om samarbetandet. Så hoppas att det går bra! Kollade igenom deras prudokuter, och wow! Dom verkar helt awesome.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: