Day 22/365 ~ Mobilblogg - på jobbet!

Uff vad trött och uttråkad jag är och det suger att man jobbar 7 dagar i veckan. Tur att det är gratis wifi här. Får inte ens ledigt på den kinesiska nyåren. Roligt Anna att du missar nyåren två år i rad på grund av dina jobb! Men roligt att man får li xi ( pengar i en röd kuver som alla barn får varje nyår) okej... Jag är inget barn men får fortfarande li xi av vuxna varje år. Tråkig vecka och jag är helt sliten efter att ha jobbat alla dagar i 3 veckor. Hur har era veckor varit då? Som ni har läst bland mina inlägg är att jag har börjat öppna en blogg shop, men är inte riktigt klar med den än. Mycket kläder, skor, smycken och smink kommer upo. Men om ni kikar i bloggen så har jag redan lite snygga saker uppe. Här kommer ni in i min blogg; http://dresswithanna.blogg.se/ , kläder och skor kan ni göra beställning på redan nu! Christian L skorna har jag bara en av varje storlek. Så passa på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: