ANSWER TO ANNY

Anny om THE ALL NIGHTER STYLING POWDER:
"Hejsan du går väll på John Bauer? Och bor någonstanns i Gbg eller iaf nära? om jag inte tagit helt fel nu... men jag undrar om det inte tar väldigt långt att åka till skolan, för alla John bauer vad jag vet, finns ej i närheten av Gbg. Vilken skola går du i? och hur länge tar det ungefär?
Tack för svar :)"

Sv: Jag bor i Göteborg, men går i Drottning Blanka i Kungsbacka. Så haha, en liten bit att åka. För det mig tar det ungefär 1 timme för att komma till skolan.
Jag vet inte vart John Bauer ligger, och tror inte att det finns i Göteborg. Jag vågar inte riktigt svara haha :)

Postat av: - M a r i a

fin blogg:)

2010-11-24 @ 12:23:57
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: