TO FLY HIGH AND FREE LIKE A BIRD IS WHAT I WANT

Åh vad trött jag är! Har haft sån konstig dröm, att jag var med i en dance audition och skit haha. Kanske för att jag kollade på Dirty Dancing igår haha!
Sitter just nu och dricker oboy, från och med nu ska jag dricka 3-4 glas per dag och bli lite tjockare. Har gått ner 4-5kg, inte alls bra! Blir så deprimerad när jag ens tänker på det, känner mig som en liten slicke pinne.
Ska äta bra och börja träna! Ska snart göra min första tatuering med min kille, ska göra fåglar på axeln för dom har faktiskt en mening för mig.


någonting sånt hade jag tänk mig. Men ska nog sitta och försöka rita fåglarna själva!

 

Har varit så trött och seg hela veckan, blev lite ledsen för att min kille åkte hem. Vara hemma ensam hela dagen igen!
Tack för er läsare som kommenterar så gulligt och sött!

Ikväll eller imorgon ska jag även utse vem vinnaren är av paletten och smink settet. Ungefär 50 kommentarer har jag fått, kom igen nu! Fler måste det väl vara som vill vara med? :D
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGEN!

Postat av: Gustavrebecka

This is a very good site. Thank you.

2011-09-08 @ 13:22:19
URL: http://gustavrebecka.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: