VINNAREN AV BORST SETTET ÄR ...................

Grattis Carola!

"Carola Fagerström om TÄVLING - PALETTE & BORST SET:

Hejsan! Vilken underbar tävling för en makeupälskare som mig =)

Jag har tyvärr ingen blogg, men hoppas på att det ska vara okej att delta iallfall. Jag är en 19 årig tjej från Malmö som tog studenten i somras, makeup har alltid haft stort intresse för makeup. Jag sökte till Makeupinstitute i stockholm, men blev inte antagen och jag mådde så himla dåligt, blev deprimerad utav att andra som inte brann för det lika mycket med antagen och inte jag. Jag är dock en fattig student och förlorade mycket pengar på spelautomater på bla. krogen och festade rejält, efter min förlust så ville jag ta vara på mitt liv igen och då sökte till makeupkursen, känns som min dröm har blivit förkrossat.. Jag vill börja om på ruta ett och få igång mitt liv och bli makeupartist! Funderar även starta en blogg där jag lägger upp mitt portfolio och dylikt. Skulle vilja vinna både paletten och borstarna, men IFALL jag vinner så får du gärna överraska mig!! =)

Puss"

Grattis en gång till Carola! Du hade tur, du kommenterade sista minuten också! Och jag gillar din motivering och kan förstå hur du känner dig.
Är glad själv att du kan vinna något av denna och gå ett steg närmare i ditt liv. Hoppas att du blir nöjd!
Själv så älskar jag borstarna! Vissa tror att det är inte är äkta hår för att det inte är något märke, men man vet ju inte förens man köpt hem och testat dom.

Har mailat dig nu och vore bra att du kunde skicka din adress till mig. Så får du din vinst inom några dagar.


Det är nog många som kommer att undra varför dom två vinnarna, ingen av dom hade blogg..
Jag tyckte att det va dom två som hade kommenterat bäst och verkligen berättar hur dom känner och tänker och varför dom behöver dessa sakerna.
Men va inte ledsna, EN NY TÄVLING kommer inom kort!

GRATTIS IGEN TILL DOM TVÅ LYCKLIGA VINNARNA!

Postat av: Fröken Eko

Grattis till vinnarna av både borstsetet och sminkpaletten, och tack för tävlingen :)



/F

2011-02-19 @ 08:59:19
URL: http://frokeneko.blogspot.com/
Postat av: Mamma Miaa - Gravid

Jag var inte med och tävlade men det verkar verkligen som du väljer vinnare med omsorg, dom verkar förtjäna att vinna =) Kul att kunna göra folk glada :)

2011-02-21 @ 23:23:19
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: